۱۸ هزار واحد مسکونی در دست ساخت تعاونی‌های اصفهان است.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ 30 October 2023

رئیس اتاق تعاون اصفهان گفت: بیش از ۱۰۰ تعاونی مسکن فعال در مناطق مختلف شهرستان اصفهان ساخت حدود ۱۸ هزار واحد را در دست اجرا دارند و اگر تأخیری و یا تخلفاتی هم بوده به دلیل تعداد بالای سفارش‌ها است.

بهرامی افزود: در واقع حجم بالای کار، گاهی موجب ایجاد شکایت‌هایی می‌شود و البته تعاونی‌های مسکن یک ‌پنجاهم بخش خصوصی، معترض دارند.

رئیس اتاق تعاون اصفهان به این پرسش که اعتبار تعاونی‌ها نسبت به گذشته تا چه میزان محفوظ مانده است، افزود: هنوز هم اعتبار بالایی در میان تعاونی‌های مسکن وجود دارد، سهامداران و هیئت‌مدیره در ارتباط با یکدیگر بوده، بازرسان به‌طور متوالی تغییر می‌کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

بهرامی گفت: دلیل آن که قیمت تمام‌شده مسکن‌های عرضه‌شده از تعاونی‌ها افزایش‌یافته، به جهش قیمت همه اقلام از زمین تا مصالح بازمی‌گردد که این اتفاق بر نرخ نهایی مسکن‌ها تأثیرگذار بوده است. وی در ارتباط با شکایاتی که برخی از متقاضیان مسکن‌های تعاونی دارند، گفت: متأسفانه مشکلی که تعاونی‌های مسکن دارند آن است که اگر همه اعضا با همدیگر همراهی نکنند اجرای طرح به تأخیر می‌افتد، حتی اگر ۲۰ درصد از افراد هم پرداخت پول خود را به تعویق اندازند، مشکل ایجاد می‌شود.

رئیس اتاق مسکن اصفهان در رابطه با طرح هایی که متوقف می‌شود، افزود: آورده افراد محفوظ بوده این‌چنین که در طرحی دیگر واردشده یا با خسارت، بازگشت داده می‌شود، در غیر این صورت به شکایات انجام‌گرفته به‌طور کامل رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار