در بازرسی ‌های انجام شده از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت شهید اکبری فیروزآباد از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی سطح این شهر، بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته شامل انواع نوشیدنی و لبنیات جمع ‌آوری و توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 31 October 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه گفت: با تلاش و نظارت ‌های کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت شهید اکبری، بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی آشامیدنی فاسد و تاریخ گذشته از سطح فروشگاه ‌های مواد غذایی این شهرستان کشف و جمع‌ آوری شد.

«سلطانعلی هوشیار» افزود: مواد غذایی جمع ‌آوری شده شامل انواع نوشیدنی ‌ها، سس، ماکارونی، چیپس، پفک و فرآورده ‌های لبنی است که به دلیل تمام شدن تاریخ مصرف و فساد این مواد غذایی، از سوی بازرسان بهداشت محیط از مغازه ‌ها جمع‌ آوری شده است.

او با تاکید بر این که سلامت مردم خط قرمز تمامی واحدهای زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان است، اضافه کرد: هرگونه تخلف که سلامت و بهداشت عمومی را با خطر مواجه سازد، قابل چشم ‌پوشی نیست.

مهندس هوشیار از شهروندان خواست ضمن خرید از مراکز و فروشگاه‌ های معتبر، به مشخصات درج شده بر روی کالا از جمله تاریخ تولید، تاریخ انقضا، پروانه ساخت، سیب سلامت، توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع‌ رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار