معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و فراورده های لبنی صادراتی با بیان اینکه توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش دامپروری می‌تواند تحول‌زا باشد، افزود: تحول بسیار زیادی از حوزه‌های مختلف دام و طیور به استناد شرکت‌های دانش بنیان رقم خورده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 31 October 2023

محمد ابراهیم حسن نژاد اظهار کرد: استان اصفهان ظرفیت و استعداد خوبی در بخش پرورش دام دارد و برگزاری این نمایشگاه نیز نمودی از وضعیت مناسب دام در این استان است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها برای معرفی نوآوری‌های حوزه مواد ژنی و کارخانه‌ ها و حلقه‌های مربوط به صنعت دامپروری، کاری ضروری است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در بخش امور دام نیازمند ورود بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم، کارهایی که در این حوزه انجام گرفته به ویژه در بخش دامپروری جهش‌های قابل توجهی به وجود آورده و بسیاری از عقب‌افتادگی‌های بخش کشاورزی و دامپروری با کمک دانش‌بنیان‌ها با جهش بیشتری به جلو خواهد رفت.

حسن نژاد اضافه کرد: حضور دانش‌بنیان‌ها در این نمایشگاه‌ها رونق‌آفرین بوده و پیشرفت صنعت را به دنبال دارد. شرکت‌هایی که در راستای افزایش تولید اقدامات لازم را انجام می‌دهند نقش مؤثری در رشد این صنعت دارند و توسعه دامپروری را رغم می‌زنند.

وی تصریح کرد: همه نیازهای زیربخش‌های مختلف صنعت دامپروری فراهم شده و تحول بسیار زیادی از حوزه‌های مختلف دام و طیور به استناد شرکت‌های دانش بنیان رقم خورده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در نمایشگاه‌ها دستاوردهای علمی روز به نمایش گذاشته می‌شود که شایسته تقدیر است. این نمایشگاه به مدت چهار روز تا تاریخ 11 آبان ماه در ساعت بازدید 15 الی 21 میزبان جامعه دامپروران، دامپزشکان، متخصصان و دانشجویان این رشته خواهد بود. گفتنی است این رویداد همزمان با سومین جشنواره ملی گاو اصیل هلشتاین در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی استان واقع در کمربندی شرق اصفهان برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار