مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از رفع مشکل کدورت آب آشامیدنی شهر چوار با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در دست اجرا در این شهر تا یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 04 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ناصری اظهار داشت : مشکل کاهش کدورت آب آشامیدنی شهر چوار و همچنین ۴۶ روستای تابعه آن با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در دست اجرا شرکت آبفای استان به طول کامل برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام به موقعیت چاه‌های منبع آب شهر چوار اشاره نمود و اظهار داشت: عمده این چاه‌ها در نقطه پایین دست شهر چوار و در منطقه «تنگ‌حمام» در مجاورت پساب تولیدی شرکت پتروشیمی ایلام قرار دارد که احتمال در معرض قرار گرفتن آب شرب شهر به این پساب‌ها وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر انتقال پساب از درب شرکت پتروشیمی تا پایین دست منابع تأمین آب شهر چوار توسط این شرکت، خاطرنشان کرد: این منابع به عنوان تامین کننده آب اصلی شهر تلقی می‌شوند که در این راستا می طلبد شرکت پتروشیمی ایلام با اجرای خط انتقال پساب در صدد رفع این مشکل باشد.

ناصری در ادامه با اشاره به بحث مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پتروشیمی ایلام، افزود: این شرکت در این راستا می‌تواند در خصوص تامین منابع مالی و اعتباری، جهت تامین آب شهر چوار شرکت آب و فاضلاب شهرستان چوار را حمایت کند.
مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان افزود: تمام تلاش مجموعه آبفا استان با حمایت استاندار ایلام بر این است تا این پروژه در فاز اول شامل آبرسانی به شهر چوار و ۱۶ روستای تابعه در جریان این سفر تکمیل و به بهره‌برداری برسد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار