راز مگوی محرم نویدکیا چیست؟!
تابناک: با وجود اینکه محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان بازگشت و عده ای معتقد بودند که وی اختلافات را کنار گذاشته و داستان خداحافظی اش را فراموش کرده، اما کاپیتان در حاشیه بازی سپاهان و سیاه جامگان در جمع خبرنگاران صحبت هایی را عنوان کرد که دوباره خبر از مشکلات و اختلافات پشت پرده می دهد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳ 18 October 2015

با وجود اینکه محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان بازگشت و عده ای معتقد بودند که وی اختلافات را کنار گذاشته و داستان خداحافظی اش را فراموش کرده، اما کاپیتان در حاشیه بازی سپاهان و سیاه جامگان در جمع خبرنگاران صحبت هایی را عنوان کرد که دوباره خبر از مشکلات و اختلافات پشت پرده می دهد.

ایسنا از صحبت های نویدکیا در جمع خبرنگاران این گونه نوشت که واقعیت این است که برخلاف میل باطنی‌ام به تیم برگشتم و این بازگشت فقط و فقط به خاطر هواداران و بازیکنان تیم به ویژه هادی عقیلی بود که خیلی با من صحبت کردند.

http://www.esfahanemrooz.ir/pic/large/3122312312154749879878.jpg

مشکلاتم با سپاهان پا برجا است/ مسئولان تیم و کارخانه جلسه نگذارند!

وی افزود: از مسئولان تیم، کارخانه و کادر فنی خواهش می‌کنم اصلاً جلسه‌ای برایم نگذارند که در مورد مسائل و مشکلات به طور شخصی صحبت کنند چون تمام شده و رفته است. من تا وقتی به چیزی ایمان نداشته باشم در موردش بحث نمی‌کنم و مطمئنم آن چیزی که فکر می‌کردم درست بود. اکنون هم اصلاً لازم نیست که چیزی را برای من توجیه کنند که فلان مسئله به خاطر این بوده است، من همه مسائل را در ذهن و قلبم حک کردم و دیگر تمام شده است.

هافبک تیم سپاهان، ادامه داد: فقط آمدم که یک رابطه‌ای بین بازیکنان و هوادارانمان برقرار باشد زیرا حس کردم در این چند وقت رابطه‌ای که باید بین هوادار و بازیکن برقرار باشد وجود نداشت و برای یک مساوی یا شکست خیلی بحث‌ها پیش آمد که خیلی‌ به من برمی‌گشت. این در حالی بود که به عنوان یک بازیکن با مسئولان باشگاه، کارخانه یا کادر فنی مشکلاتی داشتم که همه این‌ها به خودم مربوط بود، ولی حس کردم این مشکلات در حال ضربه زدن به تیم و هواداران است، به خاطر همین باوجوداینکه هیچ کدام از مشکلات حل‌شده نیست و شاید اصلاً هم حل نشود باز هم به تیم برگشتم.

نویدکیا با بیان اینکه هنوز بازیکن این تیم هستم و تمریناتم را آغاز کرده‌ام، تصریح کرد: من تصمیم گرفته‌ بودم بازی نکنم و به همین خاطر هیچ تمرینی هم نداشتم. تمرینانتم را شروع می‌کنم و هر زمان فکر کردند به دردشان می‌خورم به میدان می‌روم.

به خاطر پول و شهرت هر خفتی را نمی‌پذیرم

نویدکیا در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود او به خاطر نخواستن علی احمدی توسط حسین فرکی از تیم قهر کرده است و چنین رفتاری مناسب نبود، اضافه کرد: شاید خیلی چیزها و مشکلاتی که گفتم اصلاً به بنده به‌عنوان یک بازیکن ارتباطی نداشته باشد، ولی برای من سپاهان واقعاً مثل خانواده‌ام می‌ماند و اگر بحثی می‌شود به خاطر منافع خودم نیست، من اگر با مسئولان کارخانه یا مسئولان باشگاه در مورد مسائلی حرف می‌زنم فقط به خاطر خودم حرف نمی‌زنم زیرا نه احتیاجی به پولش دارم، نه احتیاجی به شهرتش دارم و نه از آن آدم‌هایی هستم که هر خفتی را برای پول و موقعیت قبول می‌کنند. برای من این چیزها اصلاً مهم نیست و فردا اگر به من بگویند نیا، نمی‌آیم.

وی افزود: اگر بحثی با مسئولان داشتم به خاطر دینی بود که به سپاهان داشتم، اکنون هم که حرف می‌زنم به خاطر این است که دیگر همه چیز تمام شود و اگر قبلاً چیزی نمی‌گفتم به خاطر این بود که نمی‌خواستم برای باشگاه یا هواداران مشکلی پیش بیاید. دوست ندارم مشکلاتی که وجود دارد به بیرون درز پیدا کند که البته بعضی از آن‌ها درز پیدا کرد.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازگو کردن مشکلات نه کمکی به کارخانه می‌کند، نه به باشگاه، نه به تیم و نه به هواداران، بنده یک بازیکن هستم و وظیفه‌ام این است که بازی کنم، تا حالا هم اگر حرفی می‌زدم به خاطر تیم بود و اصلاً احتیاجی نیست من چیزی را شفاف بگویم، فقط می‌توانم بگویم هیچ‌کدام از مشکلاتم حل‌شده نیست و فکر هم نمی‌کنم قابل حل شدن باشد. از حالا به بعد یک بازیکن هستم و فقط باید به تمرین بروم و برگردم.

با وجود این صحبت های نویدکیا، مشخص شد، عزم محرم برای خداحافظی جدی بوده و حالا وی شمشیر را از رو بسته و صریح می گوید که خیلی از مشکلاتش با کارخانه است و برخی مسئولان باشگاه؛ اما نکته قابل توجه این است که آیا از این پس بودن محرم به جای نبودنش دغدغه اصلی مدیران باشگاه سپاهان می شود ، چرا که وی در گذشته به خوبی ثابت کرده با کسی رودروایسی ندارد و اگر کار به کینه ها برسد، از عنوان کردن خیلی چیزها که شاید برای مدیران سپاهان خوششان نیاید، ابایی ندارد؟!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ید فرزاد احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
سلام.به خدا اگه محرم نبود همین قهرمانی ها را هم نداشتیم.مسولین هم اگر نمیخواهند تیم نتیجه بگیرد بروند دنبال کارشان.فقط محرم نوید کیا.مسولین توجه کنند از سر مربی تا.....اگه به محرم بی احترامی کنین انگار به هواداران بی احترامی شده.اینجا اصفهان واین تیم سپاهان هست.استقلال وپرسپولیس اینجا نیست.افتاد?
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار