رییس اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در این استان با هدف کاهش تخلفات و مشکلات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 04 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد دادخواه اظهار کرد: طرح ساماندهی و شناسایی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب به دستور دادستان البرز و با همکاری بازرسان و کارشناسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: طرح شناسایی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با استفاده از ظرفیت نیروهای آموزش دیده و کارشناسان و بازرسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز و بر اساس برنامه زمان بندی شده اجرایی شده است .

رییس اتاق اصناف مرکز البرز بیان کرد: طی ماه جاری بیش هفت هزار واحد صنفی بازدید شده که حدود سه هزار واحد بدون مجوز اخطار پلمب دریافت کردند.

دادخواه گفت: همچنین همزمان با اجرای این طرح ، واحدهای صنفی متخلف در زمینه عدم درج قیمت کالا و خودداری از صدور فاکتور برخورد جدی خواهد شد.
وی تاکید کرد: پیروی و احترام به قانون نظام صنفی برای تمام فعالان صنفی امری ضرورتی انکارناپذیر است ، بنابراین فعالیت صنفی خارج از قوانین به هیج عنوان پذیرفته نیست و وجهه قانونی ندارد.

اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان البرز فعالیت می کنند که بخشی از این واحدها فاقد پروانه کسب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار