اداره کل هواشناسی اصفهان در باره تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در ترددها از بعدازظهر امروز شنبه در برخی از نقاط استان، "هشدار نارنجی" صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 04 November 2023

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

هواشناسی اصفهان، روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش باران گاهی رگبار، رعد و برق و تُندباد موقت، مه آلودگی و کاهش دید از بعدازظهر روز شنبه تا عصر روز یکشنبه هفته جاری، در برخی از مناطق استان خبر داد.

این وضعیت برای شهرهای اصفهان، اردستان، آران و بیدگل، انارک، بادرود، خور و بیابانک، زواره، فرودگاه اصفهان، مهاباد، کاشان، مبارکه، نایین، نطنز و ورزنه پیش بینی شده است.

بر اساس این پیش بینی، احتمال اختلال در ترددها، آبگرفتگی معابر عمومی بصورت محلی، شکل‌گیری روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

در این اطلاعیه به شهروندان توصیه شده است تا از تردد بویژه در جاده‌های کوهستانی، توقف و اتُراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب کنند و احتیاط لازم را در سفرهای برون شهری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار