رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان:
رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان با اشاره به اجرای طرح جمع آوری واحدهای متخلف زنده فروشی مرغ در ایوان، گفت: در این زمینه ۳۵ مورد اخطاریه صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ 07 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مصطفی ویسی اظهار کرد: دامپزشکی شهرستان ایوان در راستای طرح جمع آوری واحدهای متخلف زنده فروشی مرغ در ایوان، تعداد ۳۵ مورد اخطاریه به واحدهای زنده فروشی و پرکنی مرغ صادر کرده است.

وی گفت: همچنین تعداد ۲ واحد کشتار غیر مجاز دام بزرگ و کوچک در سطح شهرستان ایوان توسط واحد نظارت به مراجع قضایی معرفی شده است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان افزود: واحدهایی که اخطاریه برای آنها صادر شده در صورت انجام مجدد تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

ویسی بیان کرد: ۲ اکیپ ثابت و سیار در شهرستان ایوان فعال است و به صورت روزانه بر واحدهای عرضه فرآورده‌های دامی نظارت می‌کنند.

وی افزود: روزانه ۱۰ تا ۱۵ مورد بازدید از قصابی‌ها و مراکز توزیع گوشت و مرغ انجام می‌شود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان تصریح کرد: در سال جاری نزدیک به ۲ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید از مراکز عرضه گوشت و مرغ انجام شده است.

وی بیان کرد: چهارمین روز از طرح واکسیناسیون طیور بومی با روش آشامیدنی محلول نیوکاسل حاوی ویروس زنده تخفیف حدت یافته در روستاهای تابع شهرستان ایوانغرب توسط پرسنل دولتی در حال اجراست./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار