معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر شناسایی نقاط آسیب پذیر استان در ورود کالاهای قاچاق به منظور جلوگیری از آسیب به حوزه تولید ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 13 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز با بیان اینکه قدردان زحمات تلاشگران این عرصه هستیم، افزود: ورود کالاهای قاچاق به استان و شهرستان ها سبب تضعیف تولید در سطح استان و ملی می شود و رفع این مشکل مستلزم تلاش و همدلی مضاعف کلیه متولیان امر در راستای مبارزه با این اقدام شوم است.

وی ادامه داد: باتوجه به حساسیت موضوع، تمام فرمانداران شهرستان ها موظف به برگزاری جلسات با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط به صورت منظم و تخصصی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر امر نظارت، افزود: به منظور جلوگیری از موازی کاری دستگاه ها و بهبود عملکرد بازرسی، بازرسان تمام دستگاه ها موظف هستند در قالب گشت های مشترک نسبت به بازرسی بر عملکرد اصناف و فعالان حوزه های مختلف و ارایه گزارش به کمیسیون هستند.

وی با بیان اینکه کالای بدون شناسه، قاچاق محسوب می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی با همکاری کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای فاقد شناسه را تعیین تکلیف کنند.

استان البرز بیش از ۳۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که به واسطه این تعداد واحد تولیدی نقش مهمی در تولید داخلی به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار