مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان گفت: صنایع کوچک استان اصفهان یک چهارم میانگین کشوری آب مصرف می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 13 November 2023

رسول سواری افزود: بهره وری چهار برابری نسبت به متوسط کشوری در زمینه مصرف آب در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان وجود دارد و به ازای مصرف هر لیتر آب در شهرک‌های صنعتی کشور برای حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده اما در شهرک های صنعتی استان به ازای هر لیتر آب برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده در حالیکه در بخش صنایع بزرگ به ازای مصرف یک لیتر آب برای ۱۵ نفر و در بخش کشاورزی برای یک نفر اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای بهره برداری از پساب تصفیه خانه های فاضلاب شهری و شهرک های صنعتی انجام شده است گفت: حدود یک درصد آب کل این استان در شهرک‌های صنعتی و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

سواری بیان کرد: ۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی با حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان وجود دارد و در واقع مردمی سازی اقتصاد در حوزه تولید به‌معنای واقعی با راه اندازی شهرک های صنعتی رقم خورده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان افزود: امروز اشخاص حقیقی، صاحبان اصلی صنایع و واحد های تولیدی مهم در شهرکهای صنعتی استان اصفهان و کشور محسوب می‌شوند و اشتغال خوبی را ایجاد کرده اند.

وی گفت: واحدهای صنعتی توانمندی در شهرک های صنعتی استان استقرار دارند که نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد استان ایفا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار