مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از کمبود اتوبوس در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به وعده‌های داده شده امیدواریم تعداد اتوبوس‌ها در همدان افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 18 October 2015
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از کمبود اتوبوس در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به وعده‌های داده شده امیدواریم تعداد اتوبوس‌ها در همدان افزایش یابد.

به گزارش فارس؛محمد پوروخشوری از نصب دستگاه‌هایLCD داخل اتوبوس‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در راستای توجه به تبلیغات و آموزش نکات شهروندی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌هایLCD داخل اتوبوس‌ها در دستور کار قرار دارد و تاکنون به صورت آزمایشی این طرح در برخی از اتوبوس‌ها اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از پیگیری برای تعبیه قفسه‌های کتاب و روزنامه در داخل اتوبوس‌ها در راستای ترویج فرهنگ مطالعه خبر داد و گفت: امیدواریم این اقدام تا پایان سال اجرایی شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی و نوسازی اتوبوس‌ها در همدان بیان کرد: به ازای هر یک‌هزار نفر باید یک اتوبوس به کار گرفته شود در حالی که هم اکنون 200 اتوبوس فعال در شهر وجود دارد و 350 اتوبوس کم است.

پوروخشوری با بیان اینکه شهرداری متولی تهیه و خرید اتوبوس نیست و این امر به عهده وزارت کشور است، گفت: با توجه به وعده‌های داده شده امیدواریم تعداد اتوبوس‌ها در همدان افزایش یابد.

وی با اشاره به هزینه بالای خرید این اتوبوس‌ها افزود: طی دو سال اخیر 25 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با اشاره به بازگشایی مدارس از اجرای طرح پوشش متحدالشکل بازرسان و رانندگان سازمان اتوبوسرانی خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این طرح از ابتدای مهرماه، تاکنون 90 درصد رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی از لباس متحدالشکل استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل واحد رسیدگی به شکایات این سازمان، از شهروندان خواست پیشنهادات و انتقادات خود را در ارتباط با فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با سامانه پیامکی300002131 در میان بگذارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار