رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ‌با شرکت 100 بازیکن از استان‌های شمالغرب کشور طرح استعدادیابی فوتبال رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در پارس‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶ 07 March 2015

به گزارش فارس، صمد نوتاش عصر امروز در مراسم پایانی این طرح استعدادیابی در پارس‌آباد اظهار کرد: ما با حضور شمالغرب کشور این طرح را با همراهی تیم استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و حضور کارشناس برتر معینی آغاز کردیم و امیدواریم نتایج آن مفید به فایده برای فوتبال ایران باشد.

وی تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده طرح استعدادیابی فوتبال در رده سنی نوجوانان و جوانان در قالب منطقه هشت کشور با هماهنگی‌های انجام شده و همکاری نزدیک هیئت فوتبال استان اردبیل به میزبانی شهرستان مرزی پارس‌آباد برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان گفت: در هر منطقه 44 نفر زیر نظر کمیته استعدادیابی جوانان و نوجوانان فدراسیون فوتبال تحت نظارت قرار می‌گیرند که از بین آنها 11 بازیکن به مراحل بعدی راه می‌یابند که در فروردین سال آینده از بین بازیکنان مستعد مناطق کشور بهترین نفرات برگزیده و برای تیم‌های مختلف آماده‌سازی می‌شوند.

نوتاش یکی از اولویت‌های فدراسیون فوتبال را توجه و بها دادن به موضوع فوتبال پایه اعلام کرد و افزود: انتظار می‌رود در این زمینه یک اقدام جدی و عملی در انتخاب بهترین بازیکنان و مستعدترین افراد به انجام رسیده و زمینه یک حرکت خوب و مناسب فراهم آید.

وی فوتبال پایه را فوتبال آینده کشور و زمینه‌ساز توانمندی این رشته در سطح آسیایی و جهانی توصیف کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این حوزه قطعاً پرسود و ثمر است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: ما در استان اردبیل نیز بحث استعدادیابی را با حضور مدارس فوتبال و هیئت‌های شهرستانی جدی گرفتیم به طوریکه همه ساله در چندین نوبت این کار به شکل اساسی به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار