استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : اجرای مصوبه‌ مولدسازی دارایی‌های دولت مورد تاکید سران سه قوه است و طبق این مصوبه، باید همه‌ اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌ها ثبت سامانه شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 19 November 2023

: بخشی از رشد دستگاه‌های اجرایی از طریق بهره‌وری است و بهره‌وری از طریق راندمان کاری مجموعه و پرسنل دستگاه احصا می‌شود و هر قدر کارکنان را با مقررات و ضوابط آشنا شوند در راستای ارتقای بهره‌وری اثرگذار خواهند بود.

لازمه‌ ارتقاء بهره‌وری، آموزش فنی کارکنان هر دستگاه‌ اجرایی است و یکی از شروط ارتقاء کارکنان، اخذ گواهینامه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

راه‌اندازی مهد کودک و تشویق کارکنانی که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد چراکه این مهم می‌تواند در افزایش راندمان کاری و بهره‌وری کارکنان بسیار موثر باشد.

بهرام نیا تصریح کرد: تمام ادارات و دستگاه های اجرایی استان بایستی فضای مناسبی را به عنوان مهدکودک در اختیار مادران. کارمند واجد شرایط دارای فرزند خردسال فراهم کنند.

نچه که از سوی مردم در قالب چهارچوب در رسانه ها بر اساس عدالت مطرح شد، مدیران هم بر اساس واقعیت و مستند و در قالب چهارچوب برای مردم بیان شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: مدیریت در نظام اسلامی یک موهبت الهی است، مدیران باید الگو در زمینه های مختلف از جمله حرکات، سکنات و حفظ بیت المال باشند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار