رییس سازمان نظام مهندسی ایلام:
رییس سازمان نظام مهندسی ایلام از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات وابسته در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مدیریت و برنامه ریزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آذر ماه سال جاری در استان برپا می شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 20 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ رسول مرادبیگی اظهار داشت: این نمایشگاه ۲۱ لغایت ۲۴ آذرماه سال جاری در محل سایت دائمی نمایشگاه بین المللی استان ایلام با رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت ساختمانی آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات نیز فراهم خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی استان ایلام با بیان اینکه از کلیه تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و صنایع وابسته درخواست می‌کنیم که آمادگی خود را برای شرکت در نمایشگاه «صنعت ساختمانی و تاسیسات وابسته » اعلام کنند اظهار داشت : با تمهیدات اندیشیده شده انشااله بتوانیم از تنوع و کیفیت بیشتری در این نمایشگاه برخوردار باشیم.

مرادبیگی با بیان اینکه همسایگی با کشور عراق می‌تواند برای جمهوری اسلامی ایران و استان ایلام یک دستاورد سودمند باشد، عنوان کرد: تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و تاسیسات وابسته می‌تواند با حضور در این نمایشگاه و معرفی محصولات خود از بازار عراق بهره برداری کند

گفتنی است؛ علاقمندان جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات غرفه‌های نمایشگاهی می‌توانند با مطالعه فرم پیوست ثبت نام ضمن رزرو غرفه مورد نیاز، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم صنعتگران، پژوهشگران و علاقمندان حوزه مصالح ساختمانی قرار دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار