دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه در پی اخلال و تیراندازی در فاز ۳ شهر جدید پرند، ۴ نفر مجروح شدند، گفت: تیراندازی و اخلال در امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضا است و هیچ‌گونه مماشات با اخلالگران نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 21 November 2023

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط کریم ضمن تایید اخلال و تیراندازی در فاز ۳ شهر جدید پرند اظهار کرد: موضوع درگیری و تیراندازی در فاز ۳ پرند صحت دارد و دادستانی به موضوع ورود کرده و بعضی از افراد مرتبط نیز دستگیر شده‌اند که ان‌شاءالله بعد از بررسی‌های کارشناسی اطلاعات تکمیلی به مردم ارائه خواهد شد.

وی تعداد مجروحان حادثه را ۴ نفر اعلام کرد و ضمن هشدار به برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم گفت: دادستانی هیچ‌گونه مماشات و تعارفی با هیچ فرد، گروه و مسؤولی را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ادمه داد: انتظار ما از مسئولین و اشخاصی که طرف‌های درگیری این گونه حوادث هستند این است که مراقب اعمال و رفتار خود و خانواده‌اشان باشند تا جرم و تخلفی اتفاق نیفتد و اگر این مراقبت صورت نگیرد، دادستانی بدون توجه به وابستگی مجرم به مسؤولین با شدیدترین وجه ممکن هم با مسؤول برخورد خواهد کرد و هم با افرادی که منتسب به آن‌ها هستند.

وی تاکید کرد: تیراندازی و اخلال در امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضا است و هیچ‌گونه مماشات با کسانی که این اخلال را ایجاد کنند نخواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار