رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین سرعت وزش باد روز گذشته با ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در شهر دهاقان ثبت شد و سرعت وزش باد در شهر اصفهان هم به ۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 22 November 2023

لیلا امینی افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و طوفان لحظه ای برای روز گذشته در بیشتر مناطق اصفهان و بویژه مناطق شرق و جنوب استان پیش بینی شده و هشدار نارنجی در این زمینه صادر شده بود.

وی ادامه داد: جو پایداری تا فردا (پنجشنبه) بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناطق استان پیش پیش بینی می شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت:با توجه به ماندگاری جوی، هشدار زرد برای آلودگی هوا از فردا (پنجشنبه) تا روز شنبه هفته آینده در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: موج جدیدی از بعد از ظهر پنجشنبه (فردا) از استان اصفهان عبور خواهد کرد که از انرژی چندانی برخوردار نیست و موجب رشد ابر و گاهی وزش باد و در برخی مناطق بارش های پراکنده را به‌دنبال خواهد داشت.

امینی بیان کرد: سامانه جدیدی از روز دوشنبه هفته آینده وارد استان خواهد شد.

وی افزود: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم چهار درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته هفت درجه سردتر شده است.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۹ و در سردترین ساعات به ۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۶ و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار