سرپرست دانشگاه آیت‌اله‌بروجردی(ره) گفت: نمایشگاه توانمندی های علمی و فناوری دانشگاه آیت‌اله‌بروجردی(ره) به مناسبت هفته پژوهش افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 26 November 2023

به گزارش تابناک لرستان،محمدرضا مظاهری افزود: چهار نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش با همکاری شهرداری و شرکت‌های تولیدی و صنعتی برپا شده است.

وی اظهار داشت: اولین نمایشگاه برپا شده در ورودی دانشگاه با همکاری شهرداری، شرکت‌های تولیدی و صنعتی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌باشد که دستاورد‌های علمی و فناوری خود را به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس دانشگاه آیت‌اله‌بروجردی (ره) با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه در دانشکده فنی و مهندسی گفت: این نمایشگاه دستاورد‌های اساتید و دانشجویان را به نمایش گذاشته است.

مظاهری افزود: سومین نمایشگاه در دانشکده علوم پایه به معرفی و نمایش دستاورد‌های دانشجویان و اساتید علوم پایه در دانشگاه آیت اله بروجردی (ره) پرداخته است.

وی اظهار داشت: همچنین چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های علمی و فناوری دانشجویان و اساتید دانشکده علوم انسانی را معرفی می‌کند.

سرپرست دانشگاه آیت‌اله‌بروجردی (ره) گفت: در هفته پژوهش از ۵ تا ۸ آذر نمایشگاه‌ها برپا و در حاشیه برگزاری آن اساتید و دانشجویان اطلاعات علمی و فناوری خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

مظاهری با اشاره به اینکه بازدید برای دانش‌آموزان دبیرستان‌های بروجرد برنامه‌ریزی شده است افزود: دانشگاه آیت‌اله‌بروجردی (ره) در هفته پژوهش میزبان دانش‌آموزان دبیرستان‌های تیزهوشان پسران و فرزانگان دختران و دبیرستان‌های شاهد پسران و دختران است.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد امروز با حضور امام‌جمعه و فرماندار بروجرد چهار نمایشگاه توانمندی‌های علمی و فناوری دانشگاه آیت‌اله‌بروجردی (ره) به مناسبت هفته پژوهش افتتاح شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار