مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به حوزه ورزش این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 27 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهاب شهبازی روز دوشنبه در جلسه توجیهی و رسیدگی به مشکلات باشگاه های ورزشی شهرستان ایلام، با تقدیر و تشکر از باشگاه داران و جامعه ورزش استان در توسعه امر ورزش، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه های ورزشی با تعامل و همدلی در ‌کنار هم برای توسعه فرهنگ ورزش در کنار هم قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه از بخش خصوصی در حوزه های مختلف ورزش در چارچوب دستورالعمل های نظارتی و ابلاغی حمایت می شود، ابراز کرد: نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی بوده و این ارتباط ۲ سویه بین اداره کل و باشگاه ها ورزشی استان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه نگاه های حمایتی به باشگاه داران وجود دارد، ابراز کرد: در این راستا در سالجاری پنج درصد از کل تسهیلات تبصره ۱۸ معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای حوزه ورزش استان در نظر گرفته شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات به باشگاه های استان اختصاص خواهد یافت، افزود: تلاش های زیادی در حوزه وزش استان انجام شده و در دور اول سفر رییس جمهور به استان و همچنین سفر آتی در دور دوم، اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان در نظر گرفته شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار