مدیرعامل گاز کرمانشاه:
مدیرعامل گاز استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح پایش مصرف گاز ادارات استان گفت: ادارات پر مصرف در مرحله نخست اخطار دریافت کرده و در صورت مصرف بیش از حد متعارف، با قطع جریان گاز مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 28 November 2023

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: طرح پایش ادارات از امروز سه‌شنبه (هفتم آذر ماه) آغاز می‌شود و دما و وضعیت موتورخانه های ادارات بررسی و پایش می‌شوند.

وی افزود: بر اساس این طرح هر اداره‌ای که دمای آسایش را رعایت نکرده و مصرف آن بیش از مصرف متعارف باشد در مرحله نخست با اخطار و مرحله بعد با قطع جریان گاز مواجه می‌شود.

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: هر مشترک بخش عمومی و دولتی که مصرف گاز آن بیش از ٨٠ درصد مصرف دوره مشابه سال گذشته باشد، با افزایش ۵٠ درصدی گازبها مواجه می‌شود.

وی تأکید کرد: به منظور انجام این پایش همکاران ما در تمامی مدارس و ادارات حاضر شده و دمای این اماکن را کنترل می‌کنند.

حسینی اذعان کرد: امید است فرهنگ استفاده صحیح از گاز و مدیریت مصرف آن را مدیران ترویج کنند و قطعا اثرگذاری این پایش خوب است.

وی ادامه داد: از بانک‌ها انتظار داریم با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مصرف کنندگان در بخش‌های دولتی هستند حتما الگوی مصرف را رعایت کنند.

حسینی عنوان کرد: طی چند روز اخیر بررسی محدودی انجام شد بسیاری از ادارات الگوی مصرف را رعایت نکردند و شاهد مصرف بالای گاز بودیم.

وی تشریح کرد‌: چنانچه مصرف بیش از حد گاز را کنترل نکنیم برای تأمین گاز بخش‌های خانگی، آموزشی و اداری مجبور به قطع گاز صنایع هستیم لذا رعایت الگوی مصرف ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار