رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، یکشنبه 5 آبان از راه اندازی دومین پمپ گریز از مرکز P68 در مجتمع صنعتی شماره 1 این شرکت خبر داد که به موجب آن، ظرفیت تزریق پساب های نمکزدایی به چاه های دفعی تا 12 هزار بشکه در روز افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 28 November 2023

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، دکتر منوچهر حیدری نیا با بیان اینکه پروژه مذکور یکی از راهبردهای اصلی شرکت در راستای صیانت از زیست بوم پیرامونی تاسیسات به ویژه در بخش آب و خاک است، اظهار داشت: این پمپ ها اصلی ترین تجهیز فرایندی کنترل پساب نمکزدایی به شمار می آیند که با نصب آنها بجای پمپ های P33 برند سانداین، ظرفیت تزریق پساب را به حدود 3 برابر ارتقاء بخشیدیم.

وی در تشریح مشخصات پمپ های مذکور گفت: پمپ P68 یک پمپ گریز از مرکز(multi stage) با فشار خروجی 400 تا 600 پوند بر اینچ مربع(PSI) و ظرفیت 10 تا 12 هزار بشکه در روز می باشد که مزایایی همچون انتقال پرقدرت پساب، قابلیت اطمینان، پایداری، حذف آلاینده های صوتی و کاهش هزینه های تعمیراتی را نسبت به پمپ های سانداین در بر دارد.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ضمن تقدیر از کلیه کارکنان دست اندرکار اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد که به زودی 2 پمپ P58 و P100 دیگر در واحدهای نمکزدایی شماره 3 و 6 این شرکت نصب خواهند شد.

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار