هوای زرین شهر ناسالم برای همه
در حالی که میانگین کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز قابل قبول است تنفس برای شهروندان در ۶ منطقه سخت است.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 28 November 2023

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه هفتم آذر با میانگین ۸۹ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۵۲ و زرین شهر با ۱۵۱ قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان، دانشگاه صنعتی و پارک زمزم با ۱۳۱، بزرگراه خرازی با ۱۲۲، خیابان زینبیه با ۱۰۳ و کردآباد با ۱۰۸ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اما شاخص هوا در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۹۳، میدان انقلاب با ۷۵، خیابان پروین اعتصامی با ۸۴، خیابان رودکی با ۷۱، رهنان با ۷۷، سپاهان‌شهر با ۶۱، خیابان‌فرشادی با ۶۶، خیابان فیض با ۶۳، بولوار کاوه با ۷۸ و ولدان با ۷۲ در وضعیت زرد و قابل قبول و در خیابان میرزا طاهر با ۳۸ سجزی با ۶۶ و مبارکه با ۶۹ AQI در وضعیت پاک قراردارند.
شاخص هوا ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، قهجاورستان، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان همچنان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار