رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کمیجان، از پرداخت ۹ میلیارد وام بانکی مشاغل خانگی به ۱۰ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 02 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سعید نیکنام گفت: از ابتدای سال جاری مبلغ 9 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به 10 نفر از فعالان عرصه صنایع‌دستی شهرستان کمیجان پرداخت شده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فراهان افزود: دارا بودن سهم بالا در ایجاد اشتغال، هزینه‌های پایین تولید، تنوع تولیدات، عدم نیاز به زیرساخت‌های گسترده و عدم نیاز به حجم بالای سرمایه‌گذاری باعث می‌شود فرصت‌های اشتغال در این حوزه بسیار مطلوب باشد و با حمایت از این بخش و فعالان این حوزه‌ها به اشتغال‌زایی و تثبیت اشتغال موجود دست یافت.
نیکنام افزود: این تسهیلات برای توسعه و تجهیز کارگاههای هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، منبت کاری، میناکاری و... دریافت شده است.
او تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات و حمایت از مشاغل خانگی، کارگاه‌های کوچک صنایع‌دستی در شهرستان‌ها توسعه و تجهیز می‌شوند که این مهم در اشتغالزایی و رونق کسب و کارها و حفظ اصالت هنر در استان موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار