وقتی به اینجا می‌آییم باید به فرهنگ‌ احترام بگذاریم. مجسمه‌ای بیشتر یا کمتر فرقی ندارد. مجسمه‌ها در کشورها متعلق به قهرمانان آن کشورها هستند و باید به قهرمانان کشورها احترام بگذاریم. ما به عنوان یک انسان باید به این مسائل احترام بگذاریم.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ 05 December 2023

جمله مورایس در عربستان به احترام شهید سلیمانی

مورایس بعداز شکست سپاهان مقابل الاتحاد در عربستان گفت: باختیم اما احتمالا صعود می‌کنیم!

 

به گزارش تابناک ورزشی؛ ژوزه مورایس پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل الاتحاد زیاد به مسائل فنی نپرداخت هرچند تیم او بر میدان مسلط بود و مالکیت توپ را در دست داشت.

سرمربی معروف پرتغالی که قبلا در عربستان مربیگری کرده و قهرمان لیگ این کشور شده است، بار دیگر اعتراض خود را مستقیما خطاب به سعودی‌ها داخل خاک این کشور مطرح کرد. او از عربستانی‌ها خواست که به قهرمانان هر کشوری احترام بگذارند و جای مسائل سیاسی به بازی فوتبال فکر کنند.

مورایس اظهار کرد: هر دو تیم بازیکنان حرفه‌ای داشتند و به جز آن صحنه‌ای که حمدالله خود را روی زمین انداخت، بقیه بازی منصفانه و با عدالت بود. اینجا جو خیلی خوبی داشت. ما دو بازی آخرمان را قرار بود در ورزشگاه خودمان بازی کنیم اما فاقد چنین جوی بودیم. اگر به مرحله بعدی صعود کنیم، امیدوارم بتوانیم در خانه بازی کنیم. باز هم می‌خواهم بگویم تصمیم منصفانه‌ای درباره تیم ما گرفته نشد. باید به فوتبال فکر می‌کردند و تصمیم می‌گرفتند.

مورایس که خیلی از حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا شاکی است، گفت: از همه و باشگاه الاتحاد به خاطر استقبال‌شان تشکر می‌کنم. ما وقتی به اینجا می‌آییم باید به فرهنگ‌ احترام بگذاریم. مجسمه‌ای بیشتر یا کمتر فرقی ندارد. مجسمه‌ها در کشورها متعلق به قهرمانان آن کشورها هستند و باید به قهرمانان کشورها احترام بگذاریم. ما به عنوان یک انسان باید به این مسائل احترام بگذاریم.

ما در این دیدار برای برد آمده بودیم و هدف پیروزی داشتیم نه مساوی. اکنون هم به خاطر تفاضل گل احتمالا صعود می‌کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار