دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 06 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عباس احمدی دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر اظهار داشت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه به مدت ۴۸ ساعت در مجتمع شیرینوی عسلویه با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از هنرمندان بوشهری، برگزار می‌شود. 

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و استعدادیابی ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان در راستای کمک به شکوفایی و پیشرفت آنها است. 

این مقام مسوول با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش‌های مختلف دیجیتال شرکت کننده می‌پذیرد، ادامه داد: حضور مربیان خبره در رویداد و انجام مشاوره و تقویت تولیدات شرکت کننگان، نقطه عطفی است که موجب پرورش افراد شرکت کننده می‌شود. 

احمدی با اشاره به اینکه این رویداد در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود، بیان کرد: این مسابقه در بخش‌های پویانمایی، بازی سازی و نرم‌افزار موبایلی به صورت استانی و ملی است و در بخش کلیپ و پوستر، تنها مرحله استانی دارد. 

وی اعلام کرد: امسال، پنجمین سال برگزاری این رویداد است که هر ساله ما در بخش‌های مختلف دارای سه گروه نماینده در بخش ملی بودیم اما سال گذشته به دلیل تراکم ۱۲۰ نفری شرکت کنندگان در مرحله استانی، ظرفیت پذیرش مرحله ملی از استان بوشهر به چهار تیم افزایش یافت. 

احمدی با بیان اینکه محورهای پنجمین رویداد تولید محتوا، امید آفرینی و جهاد تبیین با رویکرد پیشرفت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و ظرفیت‌های اقتصادی استان است ادامه داد: در سال‌های اخیر ما پس از شناسایی هنرمندان از طریق این رویداد، کارگاه‌های آموزشی‌ مختلفی را در رشته‌های دیجیتال در تمام شهرستان‌ها برگزار کردیم و از این طریق هرساله، ضمن حضور شرکت کنندگان تازه‌نفس، سطح کیفی تولیدات نیز افزایش می‌یابد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار