مسوول فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نیروهای توانمند و خلاق در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شناسایی می شوند.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 06 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمدرضا خوش عقیده در نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که مرحله استانی آن به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد، گفت: شناسایی، حمایت، توانمندسازی و شبکه سازی در حوزه تولید محتوا، کمک به شکل گیری نهضت تولید محتوا در حوزه‌های مختلف و اشتغال زایی و رونق کسب و کار‌های مجازی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: فعالیت در بخش‌های پویانمایی، تولید بازی‌های تلفن همراه و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه از جمله موضوعاتی است که شرکت کنندگان در این رویداد فعالیت می‌کنند.

مسوول فضای مجازی سپاه صاحب الام (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در بخش پویانمایی موضوعات با محور امیدآفرینی و در بازی‌های ویژه تلفن همراه موضوع قرآن، عترت، ایران قوی و در بخش بازی‌ها موضوعات آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، ورزش و سلامت و اقوام ایرانی مورد توجه است.

وی گفت: سوژه‌های نرم افزاری هم در حوزه جهاد خدمت، گردشگری، ورزش، قران، عترت، امیدآفرینی است.

خوش عقیده اظهار کرد: مراسم افتتاحیه در روز ۲۲ آذر ماه و اختتامیه ۲۴ آذر ماه خواهد بود و چهره سال فضای مجازی استان نیز از میان فعالان و کنشگران فضای مجازی انتخاب و معرفی خواهد شد.

این مسوول یادآور شد: در چهار دوره گذشته تیم‌های راه یافته به مرحله کشوری صاحب رتبه شدند که در سال ۱۳۹۹ توانستیم در بخش نرم افزاری رتبه دوم و در سال ۱۴۰۰ نیز در تولید بازی‌های تلفن همراه مقام سوم را کسب کنیم.

مسوول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ثبت نام تیم‌ها رایگان است و هیچ محدودیت سنی برای افراد شرکت کننده نداریم.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۰ تیم در این رویداد ثبت نام کرده اند و پیش بینی می‌کنیم این برنامه با حضور ۲۰ تا ۲۵ تیم برگزار شود و تیم‌ها در قالب گروه‌های ۲ تا ۴ نفره در مدت ۴۸ ساعت به تولید محتوا خواهند پرداخت.

خوش عقیده عنوان کرد: امیدواریم با شناسایی تیم‌های برتر بتوانیم از این افراد توانمند در تولید محتوای دیجیتال بخوبی استفاده کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار