انتخابات یکی از بارزترین شاخص مردم سالاری دینی و نماد مقبولیت جامعه است و رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و آگاهی بخشی مردم دارد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 08 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران در همایش فرمانداران مازندران گفت:

برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه با مشارکت حداکثری مردم آماده هستیم.

بر اساس این گزارش ، حسینی پور در همایش فرمانداران مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد زیرساخت‌های مازندران برای برگزاری انتخابات مهیا است گفت: اداره کل مخابرات مازندران مسئولیت فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی انتخابات را برعهده دارد. 

استاندار مازندران: انتخابات استان سالم برگزار می شود  

 

 

استاندار مازندران به چالش‌های انتخابات اشاره کرد و افزود: همه چالش‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با برگزاری انتخابات شهرستان‌های مازندران شناسایی شدند و فرمانداران موظف هستند نسبت به رفع چالش‌های انتخاباتی در شهرستان‌ها که به ۴ اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت آسیب وارد می‌کند شناسایی کنند تا در انتخابات اسفند شاهد تکرار برخی از چالش‌های دوره‌های قبل نباشیم.

حسینی پور با بیان اینکه دشمنان نظام دست از تخریب نظام برنمی دارند گفت: باید برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان جهاد تبین را به بهترین شکل عملی کنیم.

استانداران مازندران نقش رسانه‌ها را در برگزاری انتخابات حداکثری مهم دانست و بیان کرد: انتخابات یکی از بارزترین شاخص مردم سالاری دینی و نماد مقبولیت جامعه است و رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و آگاهی بخشی مردم دارد.

در این نشست فرمانداران شهرستان‌های مازندران گزارشی از عملکرد حوزه انتخابیه شهرستان‌ها ارائه دادند.

خبر: رضااسدی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار