مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از فردا با افزایش ناپایداری آسمان استان قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، گفت: از بعدازظهر با افزایش ابر، در برخی مناطق رگبار باران و احتمال رعدوبرق روی خواهد داد و احتمال بارش پراکنده برف در ارتفاعات نیز وجود خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 08 December 2023

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز آسمان قسمتی ابری خواهد بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از فردا با افزایش ناپایداری آسمان استان قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، افزود: از بعدازظهر با افزایش ابر، در برخی مناطق رگبار باران و احتمال رعدوبرق روی خواهد داد و احتمال بارش پراکنده برف در ارتفاعات نیز وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای روز یکشنبه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: هشدار هواشناسی شماره ۴۶ سطح زرد برای روز‌های شنبه و یکشنبه صادر شده است.

رحمن‌نیا ادامه داد: روز دوشنبه موقتاً شرایط نسبتاً پایدار خواهد بود و از اواخر وقت سه‌شنبه سامانه بارشی دیگری به منطقه ما وارد خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از نظر دمایی تا روز یکشنبه دما‌های کمینه روند افزایشی خواهد داشت، افزود:، ولی صبح روز دوشنبه کمینه دما با کاهش محسوس همراه می‌شود.
وی تأکید کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که خیرآباد با ۳.۴- درجه سلسیوس سردترین و گیلوان با ۲۴.۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار