طی حکمی:
با حکم رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، عباس چگنی به عنوان سرپرست اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه ایلام منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 10 December 2023

به گزارش تابناک  ایلام؛ مدیر مخابرات منطقه ایلام در این مراسم که با حضور فیضی رییس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران بصورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، گفت: اداره بازرسی مخابرات منطقه با توجه به مسئولیت‌های مهم محوله و با توجه به روحیه خدمت محور مهندس چگنی و همکاران شاغل در اداره بازرسی، با تغییر رو به جلو در این مجموعه بر فعالیت‌های کلی مخابرات منطقه تاثیرگذار است.

سید شهاب نبی پور با اشاره به شاخصه های مدیریت مناسب در اداره بازرسی، افزود: با توجه به حجم گسترده فعالیت های این اداره، مدیریت در آن نیاز به سعه صدر، تجربه مدیریتی مرتبط و داشتن روحیه همکاری با تمام بخش های مرتبط با بخش مسئولیت بازرسی دانست.

وی عنوان کرد با توجه به اینکه اداره بازرسی مخابرات یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های مخابرات منطقه می‌باشد و تاثیر بسزایی در سلامت شرکت دارد، در خصوص نقش آفرینی بازرسی و برطرف نمودن موانع و ارتقاء شاخص‌ها، تحقق اهداف مطلوب بازرسی تاکید لازم را داشتند.

فیضی رییس مرکز بازرسی و نظارت مخابرات ایران نیز در این آیین با مهم برشمردن اهمیت و جایگاه بازرسی در شرکت مخابرات و تعیین خط مشی و پاسخگو بودن به مجموعه، آقای چگنی را فردی با تجربه، متعهد و اخلاق مدار توصیف و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و پیشرفت در امور محوله کردند.

در ادامه چگنی سرپرست اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه ایلام مجموعه مخابرات استان را مجموعه‌ای فعال و خدمتگزار توصیف نمود و عنوان کرد امید دارم با همدلی و تفکر جمعی بتوانیم خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم و در جهت پیشرو بودن مخابرات منطقه با تلاش مضاعف قدم‌های مثبتی در جایگاه جدید برداریم.

پیش از چگنی، حمدالله کاکایی در سمت اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه ایلام مشغل به خدمت بود که به افتخار بازنشستگی نائل شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار