در صورتی که جواد نکونام امروز کارت زرد دریافت کند، دربی پایتخت را از دست می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 09 December 2023

به گزارش تابناک تهران، استقلال امروز در مهمترین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد می‌رود. نکونام به استادیوم بازمی‌گردد که خاطره‌های بسیار زیادی از آنجا دارد. در واقع افتخارات مهم کارنامه این سرمربی جوان، با حضور در این باشگاه به دست آمد و او روز گذشته نیز در نشست خبری پیش از بازی، به این موضوع اشاره کرد.

با این حال، نکونام در تقابل با تیم سابقش باید حتما مراقب دیدار بعدی نیز باشد. آبی‌پوشان باید روز پنج‌شنبه در دربی بزرگ پایتخت به مصاف پرسپولیس بروند و در این میان یک خطر جدی سرمربی استقلال را تهدید می‌کند که ممکن است مانع از حضور او در این شهرآورد حساس شود.

در ابتدای فصل جاری اعلام شد که قوانین مربوط به محرومیت مربیان و سایر اعضای نیمکت‌نشین تیم‌ها (بجز بازیکنان) تغییر کرده و آنها با دریافت ۲ کارت زرد، از مسابقه بعدی محروم می‌شوند. قانونی که فصل گذشته برای بازیکنان و مربیان ثابت بود و آنها در مرتبه اول با چهار کارت و در نوبت بعدی با دریافت سه اخطار از حضور در بازی بعد محروم می‌شدند.

اما نکونام که در هفته سوم لیگ برتر و دیدار برابر سپاهان یک اخطار از کوپال ناظمی دریافت کرد و حالا در خطر از دست دادن دربی است. بدون شک سرمربی جوان آبی‌ها امروز بیش از هر زمان دیگری احتیاط خواهد کرد تا بهانه‌ای برای دریافت کارت زرد به دست داور بازی ندهد و بتواند در جدال حساس مقابل پرسپولیس، روی نیمکت تیمش بنشیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار