کد خبر: ۱۱۴۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ 10 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رسانه طلوع مازندران نوشت :

ماشین وعده به شهروندان روشن شده است

 اگرچه تا زمان انتخابات و تبلیغات زمان باقیست. راهسازی، ایجاد شغل، اعطای وام به نیازمندان، اجرای آسفالت خیابان ها و4 وعده ای برای تغییر فلان استاندار یا مدیر اداری نیز از دیگر وعده هایی است که در دیگر انتخابات پیشین نیز به وفور شنیده ایم.

تبلیغات انتخاباتی پنهان برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی این روزها در فضای مجازی بیش از گذشته رونق یافته است و کاندیداهای انتخاباتی می کوشند اگرچه زمان قانونی تبلیغات فرا نرسیده است، از این فضا به نفع خود استفاده کنند.
در پی پیش رو داشتن انتخابات، مشاهده می شود برخی کاندیداها با راه اندازی گروه های گفت و گو نسبت به معرفی خود در فضای مجازی اقدام کرده و برخی نیز با انتشار رزومه کاری خود و برنامه ها، سعی دارند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

البته در این کارزار، برخی داوطلبان نامزدی انتخابات از 'آسفالت کوچه و خیابان' وعده می دهند تا 'تاسیس پالایشگاه، استخدام و آزادی زندانیان' و هزار وعده خوبان که یکی وفا نکند!
برخی از این وعده ها آنقدر سخاوتمندانه است که با کمی تفکر در می یابیم که اصلا وظیفه نماینده مجلس، آسفالت کوچه و خیابان نیست و برخی وعده ها نیز از توان یک نماینده مجلس خارج است و دولت حتی مسئولان اجرایی نیز به همین راحتی نمی توانند آن را به این راحتی محقق کنند. به هر حال ماشین وعده به شهروندان روشن شده است اگرچه تا زمان انتخابات و تبلیغات زمان باقیست.
راهسازی، ایجاد شغل، اعطای وام به نیازمندان، اجرای آسفالت خیابان ها و وعده ای برای تغییر فلان استاندار یا مدیر اداری نیز از دیگر وعده هایی است که در دیگر انتخابات پیشین نیز به وفور شنیده ایم. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار