فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:تولید محتوای فاخر و اثر گذار یکی از ضرورت‌های جهاد تبیین است که اصحاب فرهنگ و هنر باید در این راستا تلاش کنند
کد خبر: ۱۱۴۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 11 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی، در دیدار با مسئولین کانون‌ها و انجمن‌های بسیج هنرمندان استان مرکزی اظهار داشت:محتوای تولیدی در جنگ رسانه‌ها باید بهره‌گیری از استدلال قوی، قدرت اقناع و تاثیرگذاری بر مخاطب را داشته باشد.

ایشان تصریح کرد: هنر و اثرگذاری آن بر مخاطب بسیار زیاد است به طوری که زبان هنر بهترین زبان برای بیان مفاهیم می باشد.

وی با اشاره به اینکه هنر ارتباط مستقیمی با خلاقیت دارد، خاطر نشان کرد: انسان زمانی که گوهر وجود خود را بشناسد آن را رایگان عرضه نمی‌کند.

سردارکریمی ادامه داد: هنرمند باید جامعه مخاطب را بشناسد تا بتواند آثار ارزشمندی تولید کند و در این زمینه نیاز است تا گروهی به رصد و ارزیابی آثار هنری پرداخته و به هنرمند در این زمینه کمک کرده و نظر کارشناسی بدهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه هنر زمانی که استمرار دارد به هدف خود خواهد رسید و اثر هنر درازمدت است، ادامه داد: آثار هنریِ جذاب و سوژه‌های ناب در وصایای شهدا وجود دارد و هنرمندان باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی  تاکید کرد: نقش هنر و هنرمندان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بی‌بدیل است که در این باره ،هنرمندان استانی می‌توانند از این گنجینه عظیم بهره بگیرند و هر کدام را در قالب اثر هنری برای مخاطبین انعکاس دهند.

سردار کریمی افزود :هنرمندان باید حقایق ارزشمند دفاع مقدس را با زبان هنر به جامعه معرفی کنند و جلوگیری از تحریف دفاع مقدس مستلزم آن است که هنرمندان صاحب اندیشه و بینش انقلابی و ارزشی در این عرصه به هنرنمایی روی بیاروند و اثری فاخر برجای بگذارند.

سردار کریمی اضافه کرد: هنر زمانی ارزشمند است که انسان را به کمال برساند و نیاز است برای رسیدن به این اثرگذاری هنر خلق شده توسط خود هنرمند باور شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار