مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اردبیل از ۹ شهید گمنام جنگ تحمیلی میزبانی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ 12 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، علی واحد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، از تشییع ۹ شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: پیکر گرانقدر این شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، جزیره مجنون، زبیدات، بوارین، ام الرصاص، چزابه و فکه تفحص شده و مربوط به عملیات‌های والفجر ۸ و مقدماتی، کربلای ۴، خیبر، مولای متقیان و تک دشمن است.

وی با بیان اینکه استقبال رسمی از این شهدا با حضور گسترده مردم شهید پرور استان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه انجام می‌شود، افزود: شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشکین‌شهر، گرمی، نمین و نیر پذیرای این شهدا بوده و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: پیکر گرانقدر ۲ تن از این شهیدان در دانشگاه فرهنگیان و پارک شهید گمنام شهرک اداری شهرستان اردبیل، پیکر ۲ شهید دیگر در کشت و صنعت مغان و بخش ایران آباد شهرستان پارس‌آباد، ۲ شهید در شهرهای فخرآباد و قصابه مشکین‌شهر، یک شهید در پادگان مرزبانی شهرستان گرمی، پیکر یک شهید در روستای سولای نمین و پیکر مطهر یک شهید نیز در کورائیم شهرستان نیر به خاک سپرده خواهد شد.

واحد با اشاره به برگزاری مراسم  شبی با شهدا در حسینیه ثارالله اردبیل گفت: با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فصل پاییز و شهدای غزه شب وداع با شهدای عزیز برگزار و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در اردبیل روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم پس از اقامه نماز، پیکر شهدا با همراهی مردم از مصلای اردبیل تا میدان شریعتی تشییع و پس از آن در دانشگاه فرهنگیان و پارک شهید گمنام به خاک سپرده خواهند شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار