معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از مدرسه دخترانه فرزانگان گچساران به صورت سرزده بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 12 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایمان سبحان نژادصبح امروز و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده با حضور در دبیرستان دخترانه استعداد‌های درخشان گچساران از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و تربیتی این مدرسه قرار گرفته و با حضور در کلاس‌های درس با معلم و دانش آموزان آن در فضایی صمیمی گفتگو کرد.
در این دیدار برخی از دانش آموزان هم مهمترین دغدغه‌های خود در زمینه‌های نداشتن فضای فیزیکی مناسب، کمبود تجهیزات و امکانات آموزشی، نحوه بودجه بندی دروس، زمان برگزاری امتحانات ترم اول را مطرح و خواستار مرتفع شدن این مشکلات شدند.

سبحان نژاد هم در این بازدید با اشاره به نقش تاثیرگذار جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن گفت:آن‌ها با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن در راه پاسداری از وطن، ضمن ادا کردن دین خود به نظام و انقلاب، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برای این مرز و بوم رقم زده و کارنامه درخشانی را از خود برای همیشه به یادگار گذاشتند.
وی دانش آموزان را سرمایه‌های ارزشمند و گرانبهای آموزش و پرورش دانست و افزود:توجه به امر آموزش و تعلیم و تربیت ابن سرمایه‌ها پیشرفت، عزت و استقلال آینده ایران اسلامی را رقم می‌زنند.
وی با اشاره به اینکه آینده هرکشوری در مدارس آن شکل می‌گیرد، گفت: دیدار با شما و بودن در کنار شما دانش آموزان موجب شادی و انگیزه بخشی برای ما است.
سبحان نژاد افزود: باید بپذیریم که کمبود‌هایی وجود دارد، اما باید راهی پیدا کنیم تا به نتیجه برسیم و مسائل را حل کنیم.
وی قول مساعد داد تا با تعامل، همفکری و برنامه ریزی مناسب مشکلات این واحد آموزشی را مرتفع نماید.
سبحان نژاد با تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی مدیر، کادر اجرایی و معلمان این مدرسه برای ایجاد یک محیط آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان از آنان خواست بیش از پیش برای رشد و شکوفایی استعداد‌های بی نظیر آنان تلاش کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران نیز در جریان این بازدید هم با اشاره به خدمات انجام شده در این واحد آموزشی، آن را حاصل تلاش‌های شبانه روزی مدیر آن دانست و قول مساعد داد با مشارکت و همراهی اداره کل و سایر دستگاه‌ها مشکلات این مجتمع آموزشی را مرتفع نماید.

شیروان قیطاسی با بیان اینکه دیدگاه ما به معلمی یک شغل نبوده بلکه یک وظیفه است که موجب تربیت آینده‌سازان کشور می‎‌شود، افزود: معلمان سرمایه‌های جامعه ما بوده و باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم.

وی دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و گفت:معلمان رسالت سنگینی در برابر تربیت و پرورش این سرمایه‌های ارزشمند دارند که تلاش و خدمات معلمان و دست‌اندرکاران قابل تقدیر است.

در جریان این بازدید مهبن پردال مدیر دبیرستان استعداد‌های درخشان شهرستان گجساران گژارشی از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و مشکلات این واحد آموزشی نیز ارایه و خواستار توجه جدی رفع مشکل فضا و تجهیزات آموزشی در این مدرسه شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ککا یک هفته قبل گفتنه سوعات و هدیه هاتون را برا معاون اماده کنین کجاش سرزده بود از مدیر دبیرستان سوال کنین چی هدیه و کادو گرفتن و تحویل دادن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار