هنرمندان شرکت‌کننده در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر از تجربه‌های خود در این رویداد سه‌روزه می‌گویند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 12 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، در سومین روز از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر، هنرمندان شرکت‌کننده از تجربه‌های خود در این رویداد سه‌روزه سخن گفتند.

مریم مبارکی که در بخش پوستر سازی و تصویرسازی با کودک ۶ ساله خود شرکت کرده است، اظهار داشت: من به‌عنوان یک هنرمند، رسالت خود را بیان حقیقیت‌های جامعه و پیشرفت‌های امیدآفرینانه می‌دانم.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در سال‌های اخیر غیرقابل انکار است، اضافه داشت: من با فرزند خود به این رویداد آمده‌ام تا او هم در سن کم، بتواند مسیر هنری و علاقه خود را پیدا کند.

حضور دانش‌آموزان در این رویداد و مطالعه کتاب‌های درسی ضمن تولید آثار، ازجمله مواردی است که نشان‌دهنده همت نوجوانان بوشهری در فراگیری مهارت و تخصص جهت تاثیرگذاری در جامعه است.

صادق عاشوری نوجوان ۱۵ ساله شرکت‌کننده نیز با بیان اینکه از ۱۰ سالگی کار خود را در بخش ویدئو کامنت شروع کرده است، بیان کرد: هنر، عرصه‌ای است که ضمن آکاهی بخشیدن به روح انسان، موجب کسب درآمد پایدار برای هنرمند نیز می‌شود، به‌عنوان مثال بنده در یک ماه، درآمدی بیش از ۱۰ میلیون تومان دارم.

وی ادامه داد: هر شخصی که بخواهد به‌صورت آزادانه کسب و کارش را راه بیاندازد حتی در سن نوجوانی و ضمن تحصیل هم می‌تواند با کسب تخصص به این مرحله برسد.

محمد خدری، دانش‌آموز ۱۳ ساله که با گروه نوجوان متخصص خود در این رویداد در بخش پویانمایی شرکت کرده است، می‌گوید: من مهارت و تخصص این رشته را داشته‌ام، اما انگیزه‌ای برای شروع در من وجود نداشت و این رویداد موجب شد تا اولین اثر خود را طبق آموزه‌هایی که پیش از این داشتم، تولید کنم.

خدری با بیان اینکه رویداد بسیج ضمن رقابت، جنبه آموزشی داشت، گفت: من وظیفه خود در جامعه را جهاد تبیین و مطالبه‌گری کنشگرانه می‌دانم.

هم‌اکنون، هنرمندان دیجیتال‌کار استان بوشهر در گردهمایی خود در قطب انرژی ایران به کسب تخصص بیشتر در کارگاه‌های آموزشی این رویداد می‌پردازند تا تجربه‌های خود را با قرارگیری در کنار یکدیگر افزایش دهند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار