رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان کوتاهی‌هایی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است، که دادستانی در راستای حفظ و احیاء حقوق عامه به جد این مهم را پیگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 13 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، حسین رمضانی‌زاده در حاشیه بازدید نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور از موقوفات هلال‌احمر در رفسنجان اظهار داشت: وزارت بهداشت به تکالیف و وظایف قانونی خود در شهرستان رفسنجان به‌خوبی عمل نکرده و عمده اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت از جمله ساخت بیمارستان و برخی مراکز درمانی با پیگیری خیران و تعدادی از موقوفات انجام شده و ضرورت دارد توجهی بیش از گذشته توسط وزارت بهداشت در این خصوص انجام شود.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان ادامه داد: تلاش همه مسؤولان اجرایی و قضائی در سطح استان و شهرستان بر حفظ و احیاء موقوفات و اجرای نیات واقفان در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف رفسنجان است.

وی افزود: در این راستا موقوفات بزرگ هلال‌احمر در رفسنجان نیز جایگاه خاص و ویژه‌ای دارند و ضرورت دارد با همکاری و هماهنگی تمامی مسؤولان امر در راستای ارتقاء وضع موجود به‌ویژه در جهت ساخت، تجهیز و به‌روزرسانی مراکز پزشکی و درمانی پیگیری و اقدام فوری شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد:حال که با پیگیری و تلاش‌های مسؤولان هلال‌احمر طی سنوات گذشته موقوفات هلال‌احمر به مرحله کسب درآمد مناسب و سوددهی رسیده، ضرورت دارد مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و وزارت بهداشت در سطح کشور در اسرع وقت در راستای حفظ و احیاء حقوق عامه و اجرای نیات واقفان و حفظ حقوق بیت‌المال و در نهایت بهبود فرآیند خدمات‌رسانی به مردم نجیب رفسنجان پیگیری و اقدام عاجل را جهت صدور واخذ مجوز‌های لازم در این راستا از جمله احداث و تکمیل مرکز جامع چشم پزشکی، مرکز توانبخشی و... انجام دهند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار