سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دانشگاه فرهنگیان اردبیل میزبان شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ 15 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی معینی‌کیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام روز یکشنبه ۲۶ آذرماه قبل از اذان ظهر در محل پردیس علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: به یقین شهیدان، جلوه‌های روشنی از صداقت، غیرت، شجاعت و مظهر کامل عشق و ولایت و عصاره ارزش‌ها و فضیلت‌ها هستند و شهیدان انسان‌های مؤمن و فداکاری هستند که برای دفاع از کیان کشور، پای به میدان نبرد در برابر متجاوزانِ به آب و خاک میهن اسلامی نهاده و با ایثار جان خود، اسلام، استقلال، آزادی و اقتدار را به ملت ایران هدیه کردند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در ادامه گفت: بی‌شک تکریم جایگاه این عزیزان، کمترین وظیفه ما در برابر این دِین بزرگ است. توفیق میزبانی تدفین شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، زمینه‌ساز ایجاد بستری برای تربیت اعتقادی، اخلاقی، عبادی و تربیت اجتماعی و سیاسی، ایثار و از خودگذشتگی دانشجومعلمان خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار