رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، گرامیداشت ده هزار و چهارصد شهید والامقام استان مازندران و یادواره برادران شهید عبوری روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد
کد خبر: ۱۱۴۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲ 16 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۲۴ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ آذر ماه از محور هراز ممنوع است
مازندرانی ها امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در همه شهرها راهپیمایی کردند.

امام جمعه شهر ساری گفت: آمریکا آمده تا اسراییل را نجات دهد و نه تنها اسراییل از این شکست نجات پیدا نمی کند بلکه استکبار جهانی نیز در این گرداب غرق خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از شکستگی خط انتقال آب شهرهای نور، رویان و ایزدشهر در پی وقوع سیل و قطع آب این مناطق خبر داد.

معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور انتخابات را نمایش قدرت بین‌المللی برشمرد و گفت: مشارکت بالا در انتخابات سبب بازدارندگی دشمن می‌شود.

آسمان مازندران تا یکشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه ۲۷ آذر در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: با توجه به ظرفیت مناسب موجود برای راه‌اندازی نخستین ناحیه صنعتی تخصصی تجهیزات مدارس کشور در مازندران، مطالعه و برنامه ریزی می‌شود.

رئیس سازمان هواشناسی کشور از ایجاد ۱۰ ایستگاه هواشناسی جدید در مازندران برای سال آینده خبر داد.

استاندار مازندران گفت: هزار و ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در این استان شناسایی شد که صندوق ذخیره فرهنگیان می‌تواند در این ظرفیت‌های ممتاز سرمایه‌گذاری کند.

همه موارد نمونه برداری شده در مرحله دوم پایش آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان آمل از نظر آزمایشات ملکولی منفی بوده است.

جریان گاز  در شهرستان چالوس شامل: هچیرود، محله چاخانی به علت اتصال شبکه جدید به شبکه گازدار شنبه با قطعی مواجه می شود.

در هفته سوم مسابقات گروه نخست لیگ یک فوتسال، شهروند ساری به تساوی رسید و مقاومت تنکابن باز هم شکست خورد.


 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار