مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه باشگاه های زیر مجموعه هیات بدنسازی و پرورش‌اندام نقش مهمی در سلامت مردم ایفا می‌کنند، گفت: این رشته‌ها نقش مهمی در خدمات دهی به مردم ایفا می کند و خیلی وقت‌ها همین باشگاه‌ها به داد مردم رسیده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 20 December 2023

تابناک خوزستان: حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان که امروز ۲۹ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰، ۹ مجمع و در سال ۱۴۰۱، ۱۳ مجمع برگزار شد و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون نیز، ۱۰ مجمع برگزار شده است که شاید رکورد جدیدی در شفافیت برگزاری مجامع باشد. برگزاری شش مجمع دیگر باقی‌مانده است که برخی از آن ها مربوط به فدراسیون‌های جدیدالتأسیس هستند. مجامع جودو، تنیس روی میز، بسکتبال و هندبال را هم پیش رو داریم. همچنین جزو معدود استان‌هایی هستیم که ۶ هیات با سرپرست اداره می‌شوند و در اسرع وقت هم مجامع این هیات‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از حضور اعضای مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در جلسه امروز تشکر می‌کنم و از آقای قاسمی که مجدداً به عنوان رئیس هیات انتخاب شدند می‌خواهم برنامه‌هایی که ارائه دادند را دنبال کنند. ضمن اینکه باید این برنامه‌ها توسط همکاران ما رصد شود. از آقای قاسمی می‌خواهم جلسات هیات رئیسه به صورت منظم برگزار شود و برگزاری مجمع سالانه نیز در دستور کار باشد و گزارش مالی و عملکردی هیات ارائه شود. همچنین حتما باید به شهرستان‌ها به ویژه شهرهای محروم نگاه ویژه داشته باشید و از همه ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده شود و در نهایت ایرادات برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه باشگاه های زیر مجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام نقش مهمی در سلامت مردم ایفا می‌کنند، گفت: این رشته ها نقش مهمی در خدمات دهی به مردم نیز ایفا می کند و خیلی وقت‌ها همین باشگاه‌ها به داد مردم رسیده‌اند و امیدوارم قدر این ظرفیت را بدانید. اینکه باشگاه‌ها چقدر ایجاد اشتغال کرده‌اند و چقدر در سلامت مردم نقش داشته‌اند نکته حائز اهمیتی است. ضمن اینکه نظارت دقیق بر خدمات‌دهی این باشگاه‌ها جزو اولویت‌هایی است که از هیات بدنسازی درخواست داشته‌ایم این موضوع را دنبال کند.

وی با بیان اینکه آمار نشان می‌دهد کشور به سمت سالمندی پیش می‌رود، افزود: تربیت مربی برای کار در بخش سالمندان اهمیت زیادی دارد، زیرا باید مربیانی پرورش داده شود که نحوه برخورد با یک سالمند و تمرین دادن به وی را بلد باشند.

بنی‌تمیم با قدردانی از باشگاه ملی حفاری، خاطرنشان کرد: همیشه از مجموعه نفت گله‌مندیم اما در دو سال‌ اخیر اعتبارات خوبی به ورزش تزریق شده است. در بخش عمرانی هم خیلی از اعتبارات‌مان را از بخش نفت دریافت می‌کنیم و هر چند قابل قیاس با سایر استان‌ها نیست، اما کمک‌هایی صورت گرفته است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار