مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: با تلاش کارشناسان امور اداری در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان در روزهای اخیر در مجموع ۶ هزار حکم استخدام برای نومعلمان صادر شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 18 December 2023

مهران اسدی افزود: بالغ بر چهار هزار مورد از این احکام مربوط به نیروهای تازه استخدام ماده ۲۸ شامل آموزگاران ابتدایی، استثنائی، دبیری و هنرآموزی و ۲ هزار حکم دیگر نیز مربوط به دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان است.

وی اظهار داشت: احکام استخدام معلمان تازه استخدام به صورت پیمانی و احکام استخدام دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان به صورت آزمایشی صادر شده است.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان بیان داشت: با صدور این احکام، تمامی نیروهایی که به تازگی در قالب آزمون استخدامی و کنکور سراسری به جمع معلمان اضافه شدند، حقوق آذر را دریافت خواهند کرد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این فرایند در حالت عادی نیاز به چند هفته فرصت داشت که با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و کارشناس مسوولان امور اداری در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، در سه روز کاری به سرانجام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار