معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:آموزش و پرورش در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش کلیدی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 21 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایمان سبحان نژاد در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا به امروز در انتخابات‌های مختلف آموزش و پرورش همواره به عنوان دستگاهی تاثیر گذار، نقش سازنده‌ای در اجرای صحیح و باشکوه انتخابات ایفا کرده است، افزود:آموزش و پرورش نقش کلیدی و مهمی در آگاهی دادن به مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره در کنار دفتر نظارت و بازرسی و ستاد برگزاری انتخابات بوده است گفت:معلمان به عنوان الگو‌های ارزشمند جامعه در حوزه‌های مختلف ستادی، اجرایی و نظارتی در انتخابات‌های گذشته نقش پر رنگی را ایفا کرده و دین خود را به نحو احسن احسن نظام و انقلاب ادا کردند.

سبحان نژاد افزود:خانواده بزرگ آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی دستگاه دولتی و فرهنگیان متعهد و متدین در این دستگاه اجرایی بیشترین اعضای هیات اجرایی و نظارتی انتخابات گذشته و پیش رو را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه آموزش وپرورش و جامعه بزرگ فرهنگیان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه همانند سالیان گذشته در استان دارند گفت: دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال کم رنگ کردن انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند که در این میان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان جامعه بزرگ آموزش و پرورش نقشی مهم و حیاتی دارند.

سبحان نژاد برگزاری انتخابات سالم و با شکوه بادحضور حداکثری مردم در مای صندوق‌های رای را تضمین کننده نظام و انقلاب و اقتدار کشور دانست و افزود:باید از فرصت هم‌افزایی خوبی که در دولت مردمی شاهد هستیم، حداکثر استفاده را در برپایی انتخابات باشکوه ببریم.

وی به همراهی مردم با مناسبت‌های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: آنچه به طور دقیق این همراهی را ثابت می‌کند و مشارکت مردم را به درستی نشان می‌دهد، انتخابات است.
سبحان نژادافزود: آنچه از اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات انتظار می‌رود، رعایت قانون، انصاف و اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم با ببان‌اینکه استکبار جهانی با صرف هزینه‌های میلیاردی می‌خواهند جوانان را از راه، هدف و آرمان‌های والایشان دور کنند گفت: آینده ایران اسلامی برای دانش آموزان بوده و دشمنان به دنبال گرفتن این سرمایه اجتماعی هستند.
حجه الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو در اسفند ماه امسال اشاره کرد و افزود:همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و ادارات دولتی و خصوصی وظیفه دارند زمینه برگزاری اتتخاباتی سالم، باشکوه و دشمن شکن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید کرد که کوچکترین اشکال در انتخابات، تضعیف نظام، کشور، مسئولان و مردم را به همراه خواهد داشت.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، شورای نگهبان را حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام و یکی از مهم‏ترین نهاد‌های حکومتی، و مانع انحراف نظام از خط دین و اسلام و قانون اساسی دانست و گفت:آنچه برای ما اهمیت دارد، سلامت انتخابات و بالا بودن درصد مشارکت مردم است.

جوکار افزود:همه تلاش ما در هیات‌های اجرایی و نظارت باید بر این نکته متمرکز شود که درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بالا باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که دشمنان می‌خواهند، پایین آمدن همین درصد مشارکت مردمی است تا مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند، گفت:انتخابات پیش رو باید در چارچوب قانون و با رعایت تمامی ضوابط و در عین سلامت برگزار شود.

جوکار با بیان اینکه حضور فرهنگیان به عنوان مجریان انتخابات در تمامی ادوار و انتخابات بعد از انقلاب در صف اول عوامل اجرایی آن بوده و بر همگان آشکار است افزود:مسئولان اجرایی کشور بدون حضور معلم و مدرسه قادر به برگزاری صحیح انتخابات نخواهند بود که این خود نشان از نقش والای معلمان در این عرصه مهم سیاسی کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
ککا کلیه نیرو ها رو از اداره بیرون راندی تا فامیل ها و اشناهات رو بیاری اداره حتی خدمتگزار رو تبدیل وضعیت کردی یکسره کارشناس مسیول کردی بعد دم از نقش معلم و ایجاد انگیزه می زنی
معلم پرورشی بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
ککا اموزش و پرورش رو نابود کردی رفت خدا می دونه باید چند سال دیگه باید طول بکشه تا به حال قبل از خودت برسه به خاطر کینه ای که از لغو ابلاغ قبل خودت از مسئول دفتر معاونت پرورشی داشتی باید در اخرت پاسخگو باشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار