به منظور توانمند سازی افراد کارجو ثبت نام شده در سامانه جستجوی شغل به مراکز آموزش فنی و حرفه ای هدایت شوند و آموزش مهارتی رایگان را فرا گیرند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 24 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، در راستای تفاهم نامه سه جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه ای با معاون توسعه کار آفرینی، اشتغال و معاون توسعه مدیریت صنایع، نشست هم اندیشی ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرایی نمودن این تفاهم نامه بمنظور ثبت نام کارجویان در سامانه جستجوی شغل و هدایت افراد فاقد مهارت به آموزش های فنی و حرفه ای، با حضور مدیران حوزه معاونت آموزشی اداره کل، روسا، کارشناسان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، کارشناسان اداره تعاون و مدیران کاریابی این استان بصورت وبیناری، یکشنبه مورخ ۳ آذر ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

در این جلسه مقرر گردید: به منظور توانمند سازی افراد کارجو ثبت نام شده در سامانه جستجوی شغل به مراکز آموزش فنی و حرفه ای هدایت شوند و آموزش مهارتی رایگان را فرا گیرند.

ارتباط موثر کاریابی ها با مراکز آموزش فنی و حرفه ای و تشکیل کمیته صحت سنجی توسط دو نهاد مذکور جهت نظارت بر اجرای آموزش های مهارتی افراد کارجو تا حضور در مشاغل بازار کار است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار