فرماندار سیروان گفت: برخی نقاط مرکز این شهرستان هیچ شباهتی به شهر ندارد، انتظار می رود که شهرداری برای زیباسازی مبلمان شهری تلاش کند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 24 December 2023


به گزارش تابناک ایلام؛ محمدباقر شریفی  در بازدید از مجموعه شهرداری لومار، اظهار کرد: ایجاد فضای سبز، زیباسازی مبلمان شهری، ساماندهی دستفروشان، آسفالت خیابان، کوچه و ساماندهی معابر و غیره از وظایف شهرداری است که خوشبختانه تاکنون اقدمات خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه چهره شهر لومار نیازمند بازنگری است، تأکید کرد: هر چند شهرداری لومار از لحاظ منابع درآمدی ضعیف است اما باید با استفاده از نخبگان و کارشناسان اهل فن برای زیباسازی شهری چاره اندیشی شود.

شریفی از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار در راستای حل مشکلات و پای کار بودن در همه زمینه ها قدردانی کرد و گفت: شهرداری یکی از دستگاه هایی است که مراجعات مردمی آن زیاد است که باید به نحوه مطلوب تکریم ارباب رجوع و در کوتاه ترین زمان پاسخ مناسب دریافت کند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با نگاه حمایتی دولت، کمک‌های قابل توجهی از جمله اختصاص کامیون بنز ۱۹۲۴، کامیون حمل زباله، خودرو آتش نشانی و دیگر تجهیزات به شهرداری لومار انجام شده که با سال های قبل، قابل قیاس نیست و انتظار می رود که این کمک ها از سوی دولتمردان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه کامیون حمل زباله و یک دستگاه کامیون بنز ۱۹۲۴ به شهرداری لومار اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی آتش نشانی سنگین به همراه تجهیزات دیگر به زودی تحویل این شهرداری می شود.

ساماندهی فضای شهری لومار نیازمند بازنگری است

شهردار لومار با اشاره به اینکه چمن کاری و احیای فضای سبز بلوار امام خمینی(ره) محله بانواز، رنگینی و بوستان ولایت با اعتبار ۵ میلیارد ریال با منابع داخلی از اقدامات این مجموعه بوده است، گفت: نهال کاری زیتون و نارنج بلوار شهید سلیمانی از میدان شهید سلیمانی تا خروجی محله درویشان از اقدامات دیگر شهرداری لومار در ۲ سال اخیر بوده است.

حامد جمشیدنیا از اجرای بلوار شهید سلیمانی و جدول گذاری محله درویشان با اعتبار ۶ میلیارد ریال از منابع داخلی خبر داد و افزود: ساماندهی ورودی شهر لومار با اجرای بلوار، جدول گذاری روشنایی معابر، موزایک فرش و آسفالت با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از منابع داخل و کمک عمرانی از طریق فرمانداری از دیگر اقدامات بوده است.

وی ابراز کرد: اجرای ۱۲ هزار متر مربع آسفالت معابر شهر لومار در محله‌های درویشان، شهرک قدیم، رنگینی، فرهنگیان و بانواز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با قیر یارانه‌ای از منابع سازمان شهرداری‌ها و بازآفرینی شهری از اقدامات شهرداری در راستای زیبا سازی مبلمان شهری بوده است.

شهردار لومار خاطرنشان کرد: تعمیر و تجهیز سیستم های اداری و بازسازی ماشین آلات فرسوده و اجرای سایبان با اعتبار ۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار