استاندار البرز گفت: نهضت مدرسه سازی در استان روند بسیار خوبی را طی کرده و باید برای تحقق مصوبه سفر دوم رییس جمهور تحت عنوان ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر نیز با جدیت وارد عمل شویم. 
کد خبر: ۱۱۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 24 December 2023

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی درنشست شورای آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر اینکه باید نهایت همراهی و همکاری را برای تامین مسکن فرهنگیان داشته باشیم، افزود: راه اندازی تعاونی های مسکن بدون قید و شرط های سخت گیرانه، ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی از سوی شهرداری ها و تخصیص اراضی مناسب، از جمله این موارد است.
وی ادامه داد: معلمان از اقشار شریف جامعه با درآمدهای پایین هستند که باید به شکل های مختلف برای حمایت از آنها اقدام کنیم از این رو راه اندازی و تسهیل روند فعالیت تعاونی ها ضرورت دارد.
عبداللهی با اشاره به اقدامات موثری که در راستای ارتقا سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و عنایت ویژه دولت، تا پایان دولت سیزدهم حدود هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان استان اضافه می شود.
وی افزود: از سوی دیگر نیز اولین مرکز دولتی گامانایف (درمان سرطان از طریق پرتو درمانی) کشور در نیمه اول سال ۱۴۰۳ در البرز راه اندازی می شود.

استاندار البرز افزود: باید سازنده ها و انبوه سازان را نیز به مسوولیت های اجتماعی آگاه کنیم و طبق ضوابط برای هر ۲۰۰ واحد مسکونی، ساخت یک مدرسه الزامی است.
عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: به طور قطع جامعه فرهنگیان با توجه به اینکه افرادی موثر و قابل احترام در جامعه هستند، نقش موثری در تبیین گری و ایجاد شور و مشارکت خواهند داشت.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم و بخصوص جامعه فرهنگیان در استقبال از دومین سفر امیدبخش رییس جمهور به استان، افزود: این حضور بسیار معنادار و امید آفرین بود چراکه نشان از امید و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود بود.
عبداللهی با اشاره به بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت در انتخابات، گفت: بر این اساس همچنان نیز مشارکت قشر فرهیخته فرهنگیان موثر و تعیین کننده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار