«عاطفه سادات صفوی»، عکاس آژانس مستند سو، اولین بانوی ایرانی حاضر در مسابقه عکس یونیسف شایسته تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 24 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،«عاطفه سادات صفوی»، عضو آژانس مستند سو، با مجموعه عکس آتون که در روستاهای استان کهکیلویه و بویراحمد عکاسی شده است در جشنواره یونیسف ۲۰۲۳،شایسته تقدیر شد.

»مجموعه عکس آتون « روایت طیبه آتون مربی خوش ذوق کهگیلویه و بویراحمدی است که روستا به روستا برای کودکان قصه می‌خواند و برای رشد فرهنگ و آموزششان تلاش می کند. او، آنها را برای نقش‌ها و مسئولیت‌های بزرگ آماده می کند تا خودشان آینده روشنشان را بسازند.

روستای کلاب که تا پیش از این شهره به نام درختان بلوطی بود که از میان تخته سنگ‌های سخت زاگرس سر بر می‌آورند، حالا با تلاش‌های طیبه که کم از معجزه رویش از میان تخته سنگ‌های سخت ندارد به اسم «طیبه آتون» شناخته می‌شود.

تقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمدتقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمدتقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمدتقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمدتقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمدتقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمدتقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمدتقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف با عکس هایی از کهگیلویه و بویراحمد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار