مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماهه سالجاری ۱۲ پروژه مشارکتی میان بخش خصوصی و سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان منعقد شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 27 December 2023

مسعود حیدری افزود: پروژه‌های مشارکتی فوق به صورت قراردادهای مشارکت مدنی در حوزه ساختمان با کاربری های تجاری، اداری و مسکونی و با برآورد ریالی ۱۵ هزار میلیارد می‌باشد.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری اصفهان، ۷۱ پروژه با بخش خصوصی در حال اجرا دارد که برآورد ریالی آن بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد می‌شود.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در مورد پروژه‌های این سازمان ادامه داد: از سال ۱۳۸۵ تاکنون بالغ بر ۲۵۵ پروژه در شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوص انجام شده است که ۳۰ پروژه از نیمه دوم ۱۴۰۰ تاکنون در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری و تفریحی هتل جهانما، پارک آبی کودکان واقع در ناژوان، دمنوش خانه کوه صفه و در آینده نزدیک چرخ و فلک بزرگ اصفهان از جمله مهمترین پروژه های مشارکتی شهرداری می باشد.

حیدری گفت: تمایل متقاضیان سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه مشارکت های مدنی است.

وی با اشاره به اهداف راهبردی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت ها گفت: ظرفیت سازی و ایجاد منابع درآمدی جدید با تمرکز بر درآمدهای پایدار، جذب و پشتیبانی از سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در جهت اهداف توسعه شهری از جمله این اهداف است.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مولد سازی و ارزش آفرینی اقتصادی دارایی های شهرداری، افزایش بهره‌وری از طریق مشارکت بخش خصوصی و بهبود عملکرد تشکیلات اداری و اجرایی به منظور ارائه خدمات بهتر در جهت افزایش رضایت ذینفعان از دیگر اهداف راهبری این سازمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار