فرماندار بویراحمد در جمع فرهنگیان :
شهرام مهدوی مطلق، در آیین صبحگاهی فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تشریح و مقایسه انقلاب‌های مخملی گفت: در سال ۸۸ یک کودتای رنگین طراحی و به اجراء گذاشته شد
کد خبر: ۱۱۴۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، صبحگاه روز شنبه ۹ دیماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز میثاق مردم و ولایت برگزار شد.

شهرام مهدوی مطلق، در این آیین با تشریح و مقایسه انقلاب‌های مخملی گفت: در سال ۸۸ یک کودتای رنگین طراحی و به اجراء گذاشته شد.

مهدوی مطلق ضمن تاکید بر نقش فرهنگیان در ارائه تحلیل به جامعه، گفت:، نداشتن تحلیل در فتنه ها، همواره دردسر ساز بوده است و از پیام‌های اساسی ۹دی، توجه به قطب نمای بصیرت در فتنه هاست.

وی ادامه داد : مومن از فتنه در امان نیست و همه ما همواره در فتنه‌ها قرار خواهیم گرفت و تشخیص حق و باطل در فتنه کار آسانی نیست، چرا که در فتنه، باطل تزیین و پرورش داده می‌شود تا تشخیص آن از حق بسیار سخت شود .

مهدوی مطلق افزود : در شرایط فتنه گون، حق چنان مورد هجوم قرار می‌گیرد که طرفداران حق اگر اهل بصیرت نباشند، چه بسا کنار بکشند و منتظر سرنوشت شوند.

وی ادامه داد : در شرایط فتنه، صرف طرفدار حق بودن کافی نیست، بلکه بین بودن و شفاف گفتن و جهاد تبیین کردن بسیار مهم هست، در فتنه‌ها باید طرفداران حق، عمارگونه کار کنند.

سال ۸۸ کودتای رنگین طراحی و اجرا شد

فرماندار بویراحمد در خصوص انقلاب‌های رنگین هم مطالبی را بیان و تصریح کرد : انقلاب‌های رنگین در راستای نرمال سازی کشور‌های غیر همسو با غرب پس از جنگ سرد و در راستای منافع استکباری و گسترش ناتو به شرق و برای تغییر و دگرگونی در حکمرانی این کشور‌ها با مدل‌های یکسان و متناسب با زیست بوم هر کشور، مرحله به مرحله طراحی و اجرا می‌شدند و در همه این کشور‌ها انتخابات بهانه و تقلب رمز این براندازی نرم بوده است.

مهدوی مطلق افزود : در همه طراحی‌ها که از سال ۲۰۰۰به این طرف طراحی شد، همه موفق بودند جزء در ایران. آخرین انقلاب مخملی در سال ۲۰۰۵ در قرقیزستان به وقوع پیوست و بعد از آن نوبت ایران بود که از نیمه دوم سال ۱۳۸۶، مقدمات و مراحل اجرای این فتنه با محور انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری ۸۸) در کشور شروع شد وبرای اولین بار حتی از تریبون‌های رسمی کشور، مسائلی مطرح می‌شد که ذهن مردم را دچار مسئله می‌کرد و تا جاییکه موضوع کمیته صیانت از آراء برای اولین بار در خارج از ساختار‌های قانونی مطرح شد و برای اولین بار، استفاده از رنگ توسط جریانات سیاسی مطرح شد و سایر اقداماتی که دقیقا منطبق بر ۱۸۴ روش بنیاد سوروس بود، اجرا و اقدام شد و زمانی که به عاشورا رسید و اصل نظام نشانه رفت، مردم از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی مومن به انقلاب و کشور و حتی همان معترضین به بحث نتیجه انتخابات با درک به موقع خطر فتنه به امر، ولی خود به صحنه آمدند و اجازه ندادند تاریخ تکرار و دین و رهبر دینی تنها بماند و بساط فتنه را برچیدند و این حماسه در تاریخ و تقویم این دیار ماندنی و یوم الله شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار