رئیس اداره رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد قرار داد با ۳۸۶ مرکز درمانی جهت تسهیل درمان جامعه بزرگ فرهنگیان و خانواده های آنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ 31 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی سینایی در تشریح فعالیت‌های اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با انعقاد این قرارداد‌ها تعداد مراکزدرمانی طرف قرارداد با آموزش و پرورش از ۴۰ مرکز سال گذشته به ۳۸۶ مرکز در سال جاری رسیده است.
وی از تحت پوشش بیمه درمان قرار دادن ۲۶ هزار و ۱۰۰ نفر از فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها در سال جاری خبر داد و گفت:سال گذشته هم ۲۸ هزار و ۲۰۰ نفر از ان‌ها تحت پوشش بیمه درمانی قرار داشتند.
۱۶۰ هزار دانش آموز تحت پوشش بیمه حوادث
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ۱۶۰ هزار دانش آموز در این استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.
علی سینایی حق بیمه حوادث هر دانش آموز را ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود:از این تعداد دانش آموز حدود ۴۰ هزار نفر آن که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند از پرداخت حق بیمه معاف شدند.
وی با اشاره به اینکه پارسال هم ۱۸۰ هزاردانش آموز در استان بیمه حوادث شدند گفت:از این تعداد ۵۳ هزار دانش آموز آن معاف از پرداخت حق بیمه شدند.
سینایی افزود:علاوه بر این ۵۰ دانش آموز دارای بیماری خاص و صعب العلاج در مدارس استان شناسایی و به هر کدام از آن‌ها مبلغ ۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض شد.

انعقاد قرار داد با ۳۸۶ مرکز درمانی جهت تسهیل درمان جامعه بزرگ فرهنگیان / پرداخت ۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان

توزیع بیش از ۲۶۹ هزار لیتر سوخت در بین مدارس نیازمند به سوخت در استان
سینایی در ادامه به دیگر فعالیت‌های حوزه خدمات و امور فاهی اداره کل آموزش وپرورش استان اشاره کرد و گفت:امسال ۲۶۹ هزار و ۶۳۵ لیتر سوخت در بین مدارس نیازمند به سوخت در این استان توزیع شد.
وی افزود:از این میزان سوخت توزیع شده، ۱۴۰ هزار و ۸۸۶ لیتر آن گازوئیل و مابقی آن نفت بوده است.
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:این میزان سوخت در بین ۱۷۴ مدرسه نیازمند به سوخت در استان توزیع شده است.
سینایی افزود:این سوخت در بین مدارس استان بویژه در مدارس مناطق سردسیری استان از جمله دنا، مارگون، لوداب، دیشموک، چاروسا توزیع شد.
وی با بیان اینکه این میزان سوخت با قیمت مصوب یارانه‌ای در بین این تعداد مدرسه در استان توزیع شد، گفت:اعتبار مورد نیاز برای خرید این سوخت از محل سرانه مدارس تامین شده است.
سینایی افزود:پارسال هم ۵۶۰ هزار لیتر سوخت از نوع نفت و گازوئیل در بین بیش از ۲۰۰ مدرسه استان با قیمت یارانه‌ای توزیع شد.
پرداخت ۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به پرداخت تسهیلات به فرهنگیان اشاره کرد گفت: در دولت مردمی ایران قوی ۱۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق این استان پرداخت شد.
سینایی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به ۲ هزار و ۸۴۶ نفر از کارکنان پرداخت شده است افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده به کارکنان، ۱۳۵ میبلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن از نوع تسهیلات مرابحه و بقیه قرض الحسنه بوده است.
وی با بیان اینکه ۱۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده از پارسال در طی دو مرحله پرداخت شده است، گفت:با همکاری معاونت پشتیبانی و رفاهی وزارتخانه در مرحله اول دی ماه پارسال مبلغ ۶۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در مرحله دوم تیرماه امسال ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
سینایی از پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات طی یک مرحله خبر داد و افزود:۳۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دیگربه آموزش و پرورش استان تخصیص داده شده است که به زودی به همکاران واجد شرایط در ادارات شهرستان‌ها و مناطق پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار