مدیر امور نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط شرکت توزیع برق اهواز گفت: ۶ هزار و ۹۱ عملیات رفع اتصالات سست بدون اعمال خاموشی ناشی از همزمانی مصرف برق و گرمای شدید در کلانشهر اهواز انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 02 January 2024

تابناک خوزستان: طاهر باوی اظهار کرد: ۶ هزار و ۹۱ عملیات رفع اتصالات سست بدون اعمال خاموشی ناشی از همزمانی مصرف برق و گرمای شدید توسط گروه‌های ویژه کار با خطوط برقدار روی شبکه برق فشار متوسط ۳۳ هزار ولت اهواز انجام شده است.

وی افزود: گرمای هوا در استان و کلانشهر اهواز شرایط را متفاوت کرده، به گونه‌ای که نیاز به مصرف برق نسبت به استان‌های دیگر بیشتر است و نیز همزمانی استفاه از برق و تابش نور مستقیم آفتاب روی تجهیزات، زمینه بروز اتصالات سست را فراهم می‌کند.

باوی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام عملیات گسترده ترموویژن (گرمانگاری) محل‌های دقیق بروز اتصال سست توسط تکنسین‌ها شناسایی شد و با برنامه‌ریزی نسبت به رفع اشکالات پیش آمده روی شبکه اقدام لازم انجام شده است.

وی اظهار کرد: مهمترین عامل سیم بریدگی به ویژه در فصل تابستان با مرور زمان از محل اتصال سست است که باید بلافاصله اقدام پیشگیرانه نسبت به رفع خطر انجام شود.

مدیر امور نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط شرکت توزیع برق اهواز افزود: یکی از راه‌های شناسایی محل اتصالات سست، همراهی و همکاری شهروندان است که در صورت مشاهده گداختگی و یا جرقه روی برخی تجهیزات بلافاصله با سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ تماس بگیرند تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب اقدام کنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار