مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: یکی از برنامه‌های فنی و تخصصی برای نگهداری شبکه برق خوزستان استفاده از گروه‌های خط گرم است و این برنامه به گونه‌ای تدوین شده که تا پایان سال‌جاری شبکه برق خوزستان جهت عبور از پیک بار ۱۴۰۳ کاملا آماده شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 02 January 2024

تابناک خوزستان: علی خدری با اشاره به اینکه ۲۶ گروه خط گرم در استان خوزستان کار تعمیر و نگهداری شبکه را به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند اظهار کرد: در فصل پاییز و زمستان فعالیت این گروه‌ها چندین برابر می‌شود تا ضمن شناسایی نقاط قابل بهبود شبکه و بر طرف کردن مشکلات احتمالی، پایداری شبکه برق استان برای فصول گرم تامین کنند.

وی ادامه داد: در این رابطه تاکنون ۴۱ هزار ۹۶۰ نقطه در شبکه برق مورد بازبینی و اصلاح و تست قرار گرفته و با توجه به انجام این تعمیرات به شیوه خط گرم، از اعمال ۳۱۹ هزار دقیقه خاموشی به مشترکان جلوگیری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ خودرو بالابر ویژه خط گرم و همچنین ۱۹ دستگاه خودرو مقره شور در اختیار گروه‌های خط است افزود: این شرکت در نظر دارد تا ناوگان خودرویی خط گرم را توسعه دهد و برای تحقق این امر تمهیدات لازم مالی و تخصصی را نیز در نظر گرفته شده است.

محمدرضا نیکنام مدیر دفتر نظارت بر بهره برادری شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز از انجام عملیات شستشوی شبکه برق فعال در استان خبر داد و گفت: به منظور رفع آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار بر روی شبکه برق، حدود ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از شبکه برق استان با استفاده از ۳۱۴ هزار لیتر آب مقطر خالص شست و شو شده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار