مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه 12 دی از استقرار پایگاه غربالگری فشارخون، دیابت، قد و وزن در ستاد مرکزی این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 02 January 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گازمارون سید ابراهیم صالحین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نکوداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، بر لزوم پایش سطح سلامت عمومی سرمایه های انسانی سازمان تاکید کرد وگفت: غربالگری در کشف ابعاد خطرساز و کنترل سطح قند خون افزون بر ارتقاء کیفیت در عرصه درمان فشار خون موثر است.

وی افزود: با توجه به ماهیت فعالیت در حوزه تولید، با همکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، این پایگاه جهت حصول اطمینان از سلامت کارکنان و شناسایی ریسک های بالقوه آن استقرار یافت.  

صالحین خاطرنشان کرد که اطلاعات آماری این پایگاه دو روزه ضمن حفظ محرمانگی، توسط کارشناسان امر مورد مطالعه و ارزیابی قرار خواهند گرفت و از نتایج حاصله برای تصمیم گیری های آتی در حوزه ورزش، خدمات درمانی و تغذیه کارکنان استفاده خواهد شد.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پایان از تلاش های رئیس و کارکنان ادارات بهبود روابط کار و امور اجتماعی و آموزش این شرکت به خاطر برنامه ریزی و برگزاری این پایگاه تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار